Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα επεξεργασίας της αίτησης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία (deadline). Μετά το deadline η αίτηση μεταβαίνει αυτόματα στην κατάσταση "Σε επεξεργασία".
Δείτε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching
Επικοινωνία με αιτούντες και έγκριση επιλεγμένων αιτήσεων αφού οριστεί πόσες μετακινήσεις είναι εφικτό να εγκριθούν βάσει χρηματοδότησης.
Η αίτηση παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να εγκριθεί ή απορριφθεί.
Στην κατάσταση "εγκεκριμένη", ο χρήστης πρέπει να εισάγει επιπλέον πληροφορίες και έντυπα (όπως, στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού, οριστικοποίηση ημερομηνιών) και να οριστικοποιήσει την αίτησή του.
Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching
Κατά την οριστικοποίηση της αίτησης, γίνεται ο έλεγχος των στοιχείων της αίτησης από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και ενημερώνεται ο αιτών μέσω της Πλατφόρμας για την μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "σε εξέλιξη" ή όχι.
Δείτε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching
Μετά την ολοκλήρωση της κινητικότητας, ο αιτών εισάγει επιπλέον στοιχεία/αρχεία ως τελικά παραδοτέα και επιλέγει τη μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "Επέστρεψε".
Δείτε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching
Στην κατάσταση "Επέστρεψε" γίνεται έλεγχος από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων για την εγκυρότητα των παραδοτέων της αίτησης.
Δείε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching
Τέλος διαδικασίας!
Απόρριψη: απόρριψη της αίτησης μέσω Πλατφόρμας όταν βρίσκεται σε καταστάσεις όπως, "σε επεξεργασία", "εκκρεμεί", "σε εξέλιξη" και "εγκεκριμένη"
Ακύρωση: Ο αιτών έχει τη δυνατότητα ακύρωσης της αίτησής του έπειτα από αποστολή σχετικού αιτήματος μέσω email στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων.
Copyright 2015, Πανεπιστήμιο Πατρών | Βασισμένο στο Drupal | Ανάπτυξη Ιστοτόπου: SilkTech