Frequently Asked Questions - Staff Mobility for Teaching - Outgoing

Ε: Κατάσταση αίτησης "νέα". Τι μπορώ να κάνω;
Α:

Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα επεξεργασίας της αίτησης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία (deadline). Μετά το deadline η αίτηση μεταβαίνει αυτόματα στην κατάσταση "Σε επεξεργασία".

Δείτε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching

Ε: Όταν η κατάσταση αίτησης είναι "σε επεξεργασία" (processing) τι γίνεται;
Α:

Επικοινωνία με αιτούντες και έγκριση επιλεγμένων αιτήσεων αφού οριστεί πόσες μετακινήσεις είναι εφικτό να εγκριθούν βάσει χρηματοδότησης.

 

 

Ε: Γιατί η αίτησή μου "εκκρεμεί";
Α:

Η αίτηση παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι να εγκριθεί ή απορριφθεί. 

 

Ε: Τι πρέπει να κάνω όταν η αίτησή μου είναι "εγκεκριμένη";
Α:

Στην κατάσταση "εγκεκριμένη", ο χρήστης πρέπει να εισάγει επιπλέον πληροφορίες και έντυπα (όπως, στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού, οριστικοποίηση ημερομηνιών) και να οριστικοποιήσει την αίτησή του.

Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching

Ε: Η αίτησή μου "οριστικοποιήθηκε". Και τώρα τι κάνω;
Α:

Κατά την οριστικοποίηση της αίτησης, γίνεται ο έλεγχος των στοιχείων της αίτησης από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και ενημερώνεται ο αιτών μέσω της Πλατφόρμας για την μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "σε εξέλιξη" ή όχι.

Δείτε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching

Ε: Κατάσταση αίτησης "σε εξέλιξη". Χρειάζεται να συμπληρώσω κάποια στοιχεία;
Α:

Μετά την ολοκλήρωση της κινητικότητας, ο αιτών εισάγει επιπλέον στοιχεία/αρχεία ως τελικά παραδοτέα και επιλέγει τη μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "Επέστρεψε".

Δείτε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching

Ε: Κατάσταση "επέστρεψε" σημαίνει ότι πρέπει να συμπληρώσω κάτι ακόμη;
Α:

Στην κατάσταση "Επέστρεψε" γίνεται έλεγχος από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων για την εγκυρότητα των παραδοτέων της αίτησης.

Δείε σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/staff_teaching

Ε: Κατάσταση "Τελική Ολοκλήρωση" ή αλλιώς τώρα τέλος;
Α:

Τέλος διαδικασίας! 

Ε: Απόρριψη/ακύρωση αίτησης;
Α:

Απόρριψη: απόρριψη της αίτησης μέσω Πλατφόρμας όταν βρίσκεται σε καταστάσεις όπως, "σε επεξεργασία", "εκκρεμεί", "σε εξέλιξη" και "εγκεκριμένη"

Ακύρωση: Ο αιτών έχει τη δυνατότητα ακύρωσης της αίτησής του έπειτα από αποστολή σχετικού αιτήματος μέσω email στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων.