Συχνές Ερωτήσεις - Κινητικότητα για Σπουδές Erasmus+ (Studies)

Ε: Κατάσταση αίτησης "νέα". Τι μπορώ να κάνω;
Α:

Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα επεξεργασίας της αίτησης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία (deadline). Μετά το deadline η αίτηση μεταβαίνει αυτόματα στην κατάσταση "Σε επεξεργασία".

Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/erasmus_mobility

Ε: Όταν η κατάσταση αίτησης είναι "προς επικύρωση" τι γίνεται;
Α:

Στην κατάσταση "προς επικύρωση" η Γραμματεία του Τμήματος αναρτά την Αναλυτική Βαθμολογία και εφόσον γίνει αυτό η αίτηση περνά σε "αξιολόγηση".

Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/erasmus_mobility

Ε: Η αίτησή μου είναι "προς αξιολόγηση". Αυτό τι σημαίνει;
Α:

Η αίτηση είναι "προς αξιολόγηση" όταν βρίσκεται σε διαδικασία βαθμολόγησης από τον Συντονιστή Erasmus+ του Τμήματος κατά την οποία επιλέγεται και ο προορισμός. Η διαδικασία αυτή επεξεργάζεται και επικυρώνεται από τον Συντονιστή Erasmus+.

Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/erasmus_mobility

Ε: Όταν η κατάσταση αίτησης είναι "σε επεξεργασία" (processing) τι γίνεται;
Α:

Στην κατάσταση "σε επεξεργασία" αναμένεται η απόφαση της Επιτροπής Erasmus+σχετικά με τον αριθμό συμμετοχόντων ανά Τμήμα ανάλογα με την προβλεπόμενη χρηματοδότηση. 

Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/erasmus_mobility

Ε: Γιατί η αίτησή μου "εκκρεμεί";
Α:

Η αίτηση βρίσκεται σε "εκκρεμότητα" για όσους είναι επιλαχόντες και μέχρι αυτή να εγκριθεί ή να απορριφθεί. Υπάρχει πρόσβαση στη βαθμολόγηση της αίτησης από τον αιτούντα.

Ε: Τι πρέπει να κάνω όταν η αίτησή μου είναι "εγκεκριμένη";
Α:

Στην κατάσταση "εγκεκριμένη", ο χρήστης πρέπει να εισάγει επιπλέον πληροφορίες (όπως, στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού, στοιχεία ασφάλισης) και να οριστικοποιήσει την αίτησή του.

Σχετικές πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/erasmus_mobility

Ε: Η καταστάση της αίτησής μου είναι "επιβεβαιωμένη". Μάλλον πρέπει να προσθέσω κάτι ακόμη;
Α:

Ο αιτών πρέπει να επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στο Erasmus+ .

Ε: Η αίτησή μου "οριστικοποιήθηκε". Και τώρα τι κάνω;
Α:

Κατά την οριστικοποίηση της αίτησης, γίνεται ο έλεγχος των στοιχείων της αίτησης από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και ενημερώνεται ο αιτών μέσω της Πλατφόρμας για την μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "σε εξέλιξη" ή όχι.

Ε: Κατάσταση αίτησης "σε εξέλιξη". Χρειάζεται να συμπληρώσω κάποια στοιχεία;
Α:

Μετά την ολοκλήρωση της κινητικότητας, ο αιτών εισάγει επιπλέον στοιχεία/αρχεία ως τελικά παραδοτέα και επιλέγει τη μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "Επέστρεψε".

Ε: Κατάσταση "επέστρεψε" σημαίνει ότι πρέπει να συμπληρώσω κάτι ακόμη;
Α:

Στην κατάσταση "Επέστρεψε" γίνεται έλεγχος από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων για την εγκυρότητα των παραδοτέων της αίτησης.

Ε: Κατάσταση "Τελική Ολοκλήρωση" ή αλλιώς τώρα τέλος;
Α:

Τέλος διαδικασίας! 

Ε: Απόρριψη/ακύρωση αίτησης;
Α:

Απόρριψη: απόρριψη της αίτησης μέσω Πλατφόρμας όταν βρίσκεται σε καταστάσεις όπως, "σε επεξεργασία", "εκκρεμεί", "σε εξέλιξη" και εγκεκριμένη.

Ακύρωση: Ο αιτών έχει τη δυνατότητα ακύρωσης της αίτησής του έπειτα από την αποστολή σχετικού αιτήματος μέσω email στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων.