Frequently Asked Questions - Erasmus+ Traineeship Mobility

Ε: Κατάσταση αίτησης "νέα". Τι μπορώ να κάνω;
Α:

Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα επεξεργασίας της αίτησης μέχρι την καταληκτική ημερομηνία (deadline). Μετά το deadline η αίτηση μεταβαίνει αυτόματα στην κατάσταση "Σε επεξεργασία".

Διαθέσιμες πληροφορίες εδώ: https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

Ε: Όταν η κατάσταση αίτησης είναι "σε επεξεργασία" (processing) τι γίνεται;
Α:

Όταν η αίτηση είναι στην κατάσταση "σε επεξεργασία", σημαίνει ότι η επιτροπή Erasmus+ είναι σε διαδικασία βαθμολόγησης της αίτησης προκειμένου να γίνει η μετάβασή της σε "εγκεκριμένη", "απορριφθείσα" ή "παραμένει σε εκκρεμότητα".

Διαθέσιμες πληροφορίες εδώ https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

 

Ε: Τι πρέπει να κάνω όταν η αίτησή μου είναι "εγκεκριμένη";
Α:

Στην κατάσταση "εγκεκριμένη", ο χρήστης πρέπει να εισάγει επιπλέον πληροφορίες (όπως, στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού, στοιχεία ασφάλισης) και να οριστικοποιήσει την αίτησή του.

Διαθέσιμες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

Ε: Γιατί η αίτησή μου "εκκρεμεί";
Α:

Η αίτηση βρίσκεται σε "εκκρεμότητα" για όσους είναι επιλαχόντες και μέχρι αυτή να εγκριθεί ή να απορριφθεί.

Διαθέσιμες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε: https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

Ε: Η αίτησή μου "οριστικοποιήθηκε". Και τώρα τι κάνω;
Α:

Κατά την οριστικοποίηση της αίτησης, γίνεται ο έλεγχος των στοιχείων της αίτησης από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και ενημερώνεται ο αιτών μέσω της Πλατφόρμας για την μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "σε εξέλιξη" ή όχι.

Διαθέσιμες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

Ε: Κατάσταση αίτησης "σε εξέλιξη". Χρειάζεται να συμπληρώσω κάποια στοιχεία;
Α:

Μετά την ολοκλήρωση της κινητικότητας, ο αιτών εισάγει επιπλέον στοιχεία/αρχεία ως τελικά παραδοτέα και επιλέγει τη μετάβαση της αίτησής του στην κατάσταση "Επέστρεψε".

Διαθέσιμες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

Ε: Κατάσταση "επέστρεψε" σημαίνει ότι πρέπει να συμπληρώσω κάτι ακόμη;
Α:

Στην κατάσταση "Επέστρεψε" γίνεται έλεγχος από το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων για την εγκυρότητα των παραδοτέων της αίτησης.

Διαθέσιμες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.upatras.gr/el/erasmus_placements_mobility

Ε: Κατάσταση "Τελική Ολοκλήρωση" ή αλλιώς τώρα τέλος;
Α:

Τέλος διαδικασίας! 

Ε: Απόρριψη/ακύρωση αίτησης;
Α:

Απόρριψη: απόρριψη της αίτησης μέσω πλατφόρμας όταν η αίτηση βρίσκεται σε καταστάσεις όπως: "σε επεξεργασία", "εκκρεμεί", "σε εξέλιξη" και "εγκεκριμένη".

Ακύρωση: η ακύρωση της αίτησης γίνεται έπειτα από αίτημα του φοιτητή.